1 mars

kom hem ifrån kisa för ett tag sedan och känner mig nu bättre efter en dusch.
dagen har varit jättebra, har åkt hela tiden förutom typ en halvtimma då vi tog oss lite lunch (a)
började iaf med att åka med irini men eftersom hon låg i typ en meter hög backe så tyckte jag det va lite lätt, haha så natta drog med mig ist till backar som var lite väl svåra eftersom jag endast åkt skidor två gånger och hade lite svårt med att bromsa sådär i början iaf, blev att köra limbo under en gran(?!) och åka baklänges på rygg och sånt innan man får in movsen ;)
iaf så tyckte jag faktiskt det gick bättre senare bara att farten kanske blev lite hög ibland? (a)
plus att jag är rätt höjdrädd, kan knappt stå på en plint i skolan?
aja, åkte även lite med lisa & malin.
bussresan var också rätt härlig med mycket snack med natta!

nu har jag inte en aning om vad jag ska hitta på?
mamma skulle nog bli glad om jag städade mitt rum dock.. segt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0