10 mars

kom hem för en stund sedan, drog tidigt för jag skulle hem och plugga. som jag också ska efter detta inlägg.
hade det iaf roligt hos rasmus idag med irini. jacob,kg&dane var även där lite då&då. blev att titta på när några lirade, lyssna på musik och kolla roliga klipp på internet. men dagens roligaste när nog ändå när choklad hade smält under den bärbara datan och jakob blev helt brun på sin vita tröja, så jävla klantig, blev även en hel del komentarer efter det eftersom jag och irini var på bra humör (y)

blev att dra på sig ljusa skinnjacka idag & har faktiskt inte varit ett dugg kallt, inte ens när jag cyklade hem nu på kvällen när det tillomed halv regna lite! suuuuper
skinnjackan är köpt på veromoda


nu ska jag börja med läxan, läsa på om författare på 1800 talet typ. kul? drar mig lite fysik när jag tröttnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0