23 mars

fyfan va jag lackar på denna skiten ibland! skrivit ett långt inlägg så försvinner allt.

iaf så vare carl som skrev inlägget innan (som nu är borta), man vet aldrig va för busigheter den pojken hittar på.. men att han skriver något från min mobil är ju inte direkt första gången.

efter skolan idag så drog jag mig till staden, spenderade min tid där med linn. drog även senare till mejeriet, spelade biljard & kareoke(?!), jo faktiskt så "sjöng" jag tre låtar! två med kg & en med lisa:) fattar dock inte hur folket kunde sitta kvar eftersom det måste låtit förjävligt! fast va ju dock inte fullt så seriös..
drog mig senare ett kort häng med 2 brudar innan jag drog mig hemåt lite efter nio för att snacka med familjen oså.

nu ska jag sova och i morgon blire träning med irini på första timmen, älskar eval!



So what if it hurts me?
So what if I break down?
So what if this world just throws me off the edge,
My feet run out of ground

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0