28 mars

är hög tid för mig att sova känner jag ifall jag ska orka morgondagen! inte för jag har så mycket planerat men..
iaf så hade jag en trevlig filmstund med natta på mejeriet som sagt. vi kollade filmen "red" som dock inte var så jättebra och natta sov en del av filmen.
fick sedan sällskap av sebbe,olle&ludvig och vi spelade lite pingis och sånt, bra humör var de flesta på iaf så blev rätt kul innan alla drog hem lite över 9 så jag och natta cyklade hem tillsammans, gud vad varmt det var ändå för att vara kväll :) kändes skönt!
kände mig ganska lack först när jag kom hem men nu äre bättre, får mina anfall ibland då allt bara känns jobbigt men fixade ordning rätt mycket i mitt rum och gjort annat nödvändigt tills nu!
kanske kan börja hålla ordning här hemma nu med? mamma hade köpt mig små boxar att ha allt mitt plock i så det ska nog gå rätt fint :) ska bara köpa mig en till byrå eller något så är allt klart!
puss & hörs i morgon!


körde på uppsatt hår idag & kändes väldigt ovanligt eftersom jag trivs bäst i nersläppt och alltid har det så, förutom under träningen då men vem fan måste vara fin då? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0