8 mars

åka till sällen med mejeriet?
jo den frågan kom min mamma med igår, lite paff för hade aldrig ens tänkt tanken eftersom det egentligen är försent att anmäla sig för länge sedan men nu fanns det tydligen en plats de kunde flytta så man åker med mejeriet.
visst det skulle vara kul att komma bort lite och mamma tycker nog detsamma, även att jag kanske inte är världsbäst på skidor så är det ju ändå hemskt kul!
vet ju att lisa oh malin ska åka iaf och det är ju rätt fint det med, får väl bestämma mig tills imorgon ifall platsen fortfarande är kvar.
men varför skulle man egentligen tacka nej när mamma så gärna vill bjuda mig påt?

iaf, det var den bra nyheten. nu den dåliga, kommer inte kunna spendera min fritid med tess på typ en månad (iaf inte mycket) och irini har en kille som tar upp hennes tid, dom jag alltid är med typ, kommer bli helt ensam känns det som:(
kommer iaf ha tid till att träna, och plugga... säg till om ni har tid att ses !!!

nu ska jag in i duschen efter zumban, det var faktiskt rätt kul och ska nog prova på lite mer pass på träningsvärket!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0