2 maj

just nu är jag glad. ligger här hemma med min helt frächt lagade dator som ser ut att vara sprillans ny och den kommer redan med tur, har alltså fått svar om reservdelar till moppen som kommer gå att fixa så snart som möjligt! snacka om happy emmy!

annars har min dag inte varit så speciell, drog ner till stan efter skolan och käka kebab med en stort grabbgäng som ludvig,emil,sebastian,gustav,carl,agaton. drog sedan runt lite med småpöjkarna och hade det lite trevlans:)
senare när jag var ensam kvar kom tess & senare andra brudar som natta & saga. vi slutade på sahara med också linn&louise och tog en latte. drog sedan hem till irini och tog privata muppbilder där man såg ut som gollum och shrek, bokstavligen! hahahh
finns ju inte några bilder på datan så letade igenom mitt arkiv här på bloggen..
fina gammla bilder på olle & sebbe!

nu ska jag iaf sova hade jag tänkt mig, imorgon väntas en härlig slappdag med lite avslappnande planer som ska börja med en rejäl sovmorgon!

Kommentarer
Postat av: irini

sv: hahahha skojaru eller?! assssfula bilder haahahha!

2011-05-03 @ 11:50:38
URL: http://iriininikolaiidou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0