23 maj

tjenamors, ligger nu här och läser en precis påbörjad bok och den muntliga redovisningen är om en vecka, dags att läsa på känner jag! läsloggen för min andra bok verkar nog aldrig bli klar den heller, känns som min hjärna går i slowmotion när det gäller plugg :(
annars var min dag rätt fin, bakade tårta på hemkunskapen med lisa,malin&emma, smaskens! drog sedan ner till stan med tess då hon köpte sig lite snygga kläder! fick sedan skynda mig hem så gick jag med anna ända till mormor, där gjorde vi det vanliga och hade det trevlans!
gick sedan hem med syster igen. här är man inte lat inte! och efter min mormors kakor så kan det ju behövas:D
imorgon är det iaf studiedag & det både gillas och behövs! slipper inte plugget ändå menmen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0