26 maj

dagen har varit något chill! drog upp och tränade lite styrka bara på actic och hade sedan bild som den ända lektionen för dagen. blev sedan att dra ner till stan med klassen där vi chillade lite och gick runt innan det var dags att kolla på teater, som var så himla rolig haha höll på oh dö!
därefter hängde jag lite med malin och lisa innan tess kom och vi gick runt en sväng på stan, provade typ 100000 bikinisar och fick med mig en överdel hem iaf! följde sedan henne en bit innan jag satte mig på cykeln hemåt. 
åt supergod mat med ännu godare efterrätt: jordgubbar! finns det något bättre e frågan? NEJ
Blev en lång promenix med lisa när maten lagt sig, skapligt skönt var det & en hel del snack!
har pluggat lite här hemma nu och ska sova, vi höres i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0