4 maj

har faktiskt börjat med en läslogg för denna bok nu, "här ligger jag och blöder". det betyder att jag har läst en femtedel av boken, men en bra början! och ja det var väl det ända nödvändiga jag gjort sedan vi senast talades vid, har bara legat och kollat gossip girl annars. hade ju planer på att dra mig en promenad till mejeriet och köpa biljetterna till dansuppvisningen men vädret hindrade mig :(
har alltså varit på väldigt dåligt humör idag. men bra att lite kom ut nu så det kanske blir bättre?
nu ska jag läsa lite bloggar & ur min bok här innan jag idag sätter på lite musik medans man ska somna, kunde knappt sova igår när det bara droppade utanför.
så jag drar mig nu och hoppas på att det är torrare väder i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0