6 maj

drar ut nu och möter tess, vet inte riktigt vad planen är. skulle igentligen på bio med ludde,olle,gustav & carl typ men blev inget eftersom det var fullt så blir väl att hitta på något annat kul!

Where is the moment we needed the most
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to gray
They tell me your passion's gone away
And I don't need no carryin' on

So where is the passion when you need it the most


dagens kvällsoutfit blir mina gammla favourit jeans som jag inte använt sedan mopedolyckan då knät gick sönder!(men ikväll orkar jag inte bry mig) fortfarande några små fula ärr på mina egna knän med:(

Kommentarer
Postat av: anna

haha big asssssssssssss!!?!?!?!?? :o <3333333333

2011-05-07 @ 01:30:08
URL: http://annajosefinedahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0