Gårdagen

Blev inget bloggande igår ser jag, kanske för att inget sådär jätte intressant inträffade! skolan gick på bra och därefter åkte jag hem för att fixa klart rummer, måste erkänna att jag ääääälskar min garderob!
pluggarde faktiskt lite, men långt ifrån vad jag borde. har biologiprov i morgon så blir väl ganska mycket plugg idag, men provet känns rätt lätt ändå.
mammas jobbarkompis kom igår på middag och det var himla trevlig, satt där och pratade i över 3 timmar. brukar nog aldrig hända men hon var mycket yngre än mamma och himla rolig!
jag & anna tog sedan en kvällspromenad innan jag gick hem för att sova.
·
nu vaknade jag för en stund sedan och ska börja leta efter något att ha på mig under dagen, har bara 3 lektioner idag var av att en är att åka skridskor. verkligen inte det roligaste. drar sedan och tränar med anna runt halv 3 när jag slutat, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0