20 september

försökt fixa lite på bloggen under dagen och därför inte tänkt så mycket på själva uppdateringen. får se hur lång tid det tar tills jag är nöjd, och eftersom jag inte är så värst bra på detta så lär det ta en stund!
dagen har jag iallafall tillbringat med först en powerwalk med lisa&emma, hel del snack! därefter åkte jag med famliljen och hälsade på min kära mormor. blev kortspel och massa kakor. Natalie undrade sedan ifall jag ville gå en promenad med henne och eftersom jag ändå gottat mig så mycket hos mormor så blev det så. blev em hel del prat där med och kan inte säga något annat än att jag känner himla härliga tjejor!
just nu sitter jag iaf i sängen och är helt redo för att sova, imorgon är det skola igen och jag känner mig inte ett dugg pepp. som tur är så kommer förhoppningsvis ludde och har lite friidrott på gymnasiet men såklart så ska väl regnet förstöra det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0