Debate on how we'd find our way, Say it's all up in the stars.

Kom nyss ut ut duschen och innan det var jag och sprang lite på Actic. Har också hunnit lite plugg efter skolan och Natalie var även här och gjorde mig sällskap en sväng. Måste fortsätta med plugget nu så bäst att jag inte fastnar framför dator. Har både fysikprov och NP i svenska i morgon, då jag ska läsa upp mitt "tal" som inte ens finns än.. ska bli intressant och se om jag lyckas skrapa ihop något. Måste ju få min sömn också!


ett av köpen i stockholm förra helgen var ett par Dr. Denim jeans med hög midja, super sköna & invigde dem idag tillsammans med en söt blus som jag hittade i annas byrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0