Du har viljan att bli större

Kom hem från Malin för en stund sedan. Där spenderades kvällen tillsammans med en bunt härliga tjejer för att fira Malin & Ellinore lite extra för deras födelsedagar! Vi blev bjudna på god mat & efterrätt. Plus att vi skojade till det med en rolig tävling efteråt som de hade förberett. Mitt lag förlora då stort men vägen dit var god! Tackar för en trevlig kväll!
Drog hem tidigt för jag inte kände mig bra, och känner mig fortarande hängig. Ska ta och lägga mig direkt och hålla tummarna på att morgondagen blir bättre. Är ju somsagt söndag och jag ska nog bara slappa mest hela dagen.





Hade håret i en hårdonut idag som jag trivdes med. Dock så har jag en aning för tunt hår, men är man envis och håller lite koll så ska det nog gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0