I woke up to the sound of silence

Godmorgon! Myskvällen igår hos natalie blev iallafall mysig till en början, sedan lyckades natalie somna och jag var nära att hänga på så jag gick hem istället och la mig. Vi gjorde inte det bästa filmvalen eftersom vi inte såg klart någon av dem, men det var iaf trevligt så länge det varade!
Nu är jag förhoppningsvis en aning piggare, vaknade dock lite innan nio redan eftersom jag somnade tidigt igår och har nu hunnit med att plocka lite i rummet, börjat läsa min engelska bok & ätit en god frulle med familjen. Hallonscones är våran favourit och det överraskade mamma med idag! Hade tänkt mig att dra och träna nu och kommer väl antagligen fastna i en snöstörm som skulle komma idag? Ska iallafall låsa in mig och bara ta det lungt ikväll, umgås med familjen och hinna ifatt på lite serier. Har inte ens haft tid att lägga 40 min på ett avsnitt de senaste veckorna så nu har jag mycket gött att se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0