Kvällsuppis

Kom precis ut ur duschen efter kvällspasset på Actic. Passet spenderades på löpbandet och var otroligt skönt. Har kännt mig lite seg på sista tiden, men det ska det bli ändring på. Motivationen ska fram igen! Nu när det även går mot varmare dagar så ska det nog inte bli så svårt.
Hade ju faktiskt Nationella i svenska idag med, och jag tror det gick rätt så bra. Inget kändes sådär överdrivet svårt och invecklat så jag kanske svarade alltför lite med tanke på det men det får va. Laddar upp inför del C som är på torsdagmorgonen, med att inte ens tänka på det. Och utöver det så är det annars bara lite glosor i spanskan tills fredag denna vecka så det är ovanligt lugnt. Firar det med att läsa och få den sömn som jag behöver! hörs i morgon ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0