Lindvallen 2012

Hallå där, Lindwall som gästerbloggar (och Levi hjälper till)

Den gångna helgen åkte meijeriet till Liindvallen som jag självklart hakade på. Vem tackar nej till ett par härliga skiddagar? Och härliga blev det. Vädret var inte riktigt var med oss men det gick ingen nöd på oss. När vädret svek oss var det bara att sticka till den sköna stugan som jag bodde i, skönaste stugan i hela Lindvallen om jag skulle säga det själv. Jag (Gustav) Ebba, Kajsa, Levi, Elin, Emmy,´Nathalie, Agaton, Oskar och Viktor, kan det bli bättre? Dreamtem helt enkelt.

Under dagarna bjöds det på otroligt mycket skratt, sköna vurpor, storslgana hopp, god mat (från mamma Emmy) och galet stora bulor.

Tråkigt att det är slut tycker jag och jag tror fler delar min uppfattning. Ett återbesök nästa år är definitivt givet, och då tar vi parkeåkningen till en helt ny nivå!

Det här är Lindvall som signar ut, slut!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0