where is the moment we needed the most

var på topp i skolan, så himla pepp på lov. sedan dess har mitt humör hunnit dras ner rätt långt. Det började när jag kom till mejeriet och fick reda på att jag visst inte alls skulle jobba idag. Så mitt stressande med allt innan hade varit i onödan. När jag sedan väl kom hem igen efter att ha konkat på en enorm väska så blev allt bara värre. Gick en kortare promenad för att komma ut och må lite bättre, mötte även upp natalie en sväng.
Nu ska jag iallafall till natalie och hoppas att hon piggar upp mig, ikväll är jag trött och vi ska bara mysa framför en förhoppningsvis bra film. Hoppas alla har en trevlig torsdag, vi hörs en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0