22 augusti

Nu ska jag lägga mig och läsa lite innan jag somnar. Ville bara titta in och säga att min dag har varit rätt skön och gått himla fort. Efter skoldagen som drog sig mellan tjugo över åtta till tre så övningkörde jag en snabbis med mamma. Bäst att hålla igång nu så man verkligen lär sig! Tänker inte sitta som en artonåring sedan utan körkort. 
Därefter va jag på lager och inhandlade en stickad tröja och årets första par vantar och halsduk. Sorgligt men sant så går vi ju faktiskt mot mörkare och kallare tider. Efter att jag hade ätit min favorit mat här hemma, lax, så drog jag mig ner till träningsvärk1. Körde ett core/step pass med 4 grymma brudar till. Och det var väl ungefär det jag hunit med idag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0