27 augusti

Var ett tag sedan nu ser jag. Hade inte så mycket tid till att blogga i helgen, eller så hade jag bara ingen ork. Fredagen spenderades hemma i min säng med Natalie och Irini, vi såg grymma filmer och käkade supergod fruktsallad! På lördagen spenderade jag en stund på dagen med mallan för att snacka lite och drog sedan till Hultsfred i min ensamhet. Träffade Victor och fler sköna grabbar där och hade en trevlig kväll/natt! Söndagen blev en redig slappdag. Först lite tv & filmtittande innan bussen gick hem mot västervik igen och sedan efter ett besök hos min pappa så blev det en redig myskväll med mamma. Precis så som söndagar ska vara. 
 
blir inga bilder eftersom min data inte vill som jag vill, fyfan behöver verkligen en ny. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0