I could've been a Princess, You'd be a King. Could've had a castle, and wore a ring.

Hur trött som helst nu, sängen bara skriker på mig. Tog mig en sen springrunda på en allt för mörk bana kanske? Kvällen spenderades annars med Natalie efter att vi inte sätts på en evighet! En och en halv vecka för att va ganska exakta, och det är länge för att va oss. Och så blir det ju när man har mycket för sig... och då snackar vi ju inte om mig. Även att bloggen inte överbelastas av inlägg så har jag inte för mig att jag gjort så mycket speciellt. Fast vädret har varit rätt bra nu de senaste dagarna så har tagit vara på de chanser jag fått helt enkelt! 
Igår sov jag även över i Emmas mysiga stuga tillsammans med ett gäng folk som faktiskt vart himla trevligt. Har också solat som sagt och spenderat några timmar både idag och igår vid gränsöslott med mamma & hennes vän. Låter kanske lite konstigt men har också varit på älg-safari eller något liknande tillsammans med min familj. Har nog en del bilder jag kan bjuda er på som kanske hoppar upp lite när som. Hoppas för övrigt att alla verkligen njuter av de sista dagarna av detta sommarlov!
 
Har såklart haft tid till att mysa med grannens kattungar innan de snart lämnar oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0