jag var 17 år, ville inte va den som blev kvar.

Dagen har inte bjudit på något speciellt men jag trivs med det. Träningen gick bra och efter det så drog jag ner till staden med Mallan & Ella. Vi kollade runt lite och jag köpte lite grejer som jag önskat mig men inte fick. Hade även en mysig liten picknick i stadsparken med några muffinsar som fanns kvar här hemma. 
Därefter har jag haft en trevlig liten middag här hemma, bara mamma & jag. Himla mysigt med grillat & sedan tårta på det såklart. Nu börjar lite brudar droppa in här hemma och vi ska väl bara ta det lungt ikväll, vädret är ju inte så frestande! 
 
nya solbrillor, stickad svart kofta & två par shorts. Älskar de oranga, perfekta till en bra solbränna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0