Kalmar rix fm

 
Hejdär! Glömde nämna att jag drog till Kalmar rix fm igår med Mallan & Ella. Fick lite bråttom då vi skulle ta busse från stationen 13.20 och jag kunde inte riktigt bästemma mig om man skulle ta byxor eller shorts. Glad över va jag kom fram till åtminstone eftersom vädret blev rätt kanon! 
Kom alltså till Kalmar redan vid 4, kollade runt i lite affärer, åt god mat och handlade lite gottigheter. Satt sedan och chillade en stund innan alla började spela. Hade en grym kväll med ös framför scenen, sköna brudar, fler västervikare, tusen glassar, mängder med dans, artisterna och allt som kvällen bjöd på. Slutade på ett hotellrum där natten spenderades lite trångt med de västervikare vi mött, tackar så mycket för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0