Sista sommarlovsdagen

Känns hur konstigt som helst att veta att all denna ledighet kommer nu försvinna en aning framöver. Kan väl säga att det kommer bli lite skönt att få tillbaka sina rutiner igen och sätta hjärnan i arbete igen, men lär nog tröttna rätt fort på det. Även de plugg som man skulle titta över under lovet har jag ju slarvat något enormt med. Fysiken som vi ska ha prov på nu i början av terminen kommer ju helt enkelt säkert gå åt helvete. 
Annars kom jag nyss hem från lysing nu, legat där i ett par timmar tillsammans med Natalie & Levi. Hört på deras busande, pluggat lite, halv sovigt och bara haft det skönt. Nu ska jag snart iväg och möta upp mina girls på Harrys för att avsluta lovet med en middag.
 
Kan ju även passa på att berätta om min senaste helg. I Fredags så träffade jag ett par brudar på kvällen, vi mös och hade det trevligt en stund innan vi sedan träffade lite fler folk. Kvällen blev väl som den blev och den slutade med att jag sedan råkade somna rätt fint på en kompis madrass. 
Igår spenderade jag min sista lördagskväll i gamleby konstigt nog. Åkte dit med Elin och Johanna för att kolla på folk som skulle uppträda och lite. Han även med en rundtur av hela gamleby, upp på garpebergen och hela svängen. Slutade iaf kvällen på dansgolvet till grabbsens musik. Tog sedan nattbussen hem och somna direkt när jag la mig i sängen. 
 
fyra bilder sedan gårdagen i gamleby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0