What doesn't kill you makes you stronger

Hade en trevlig stund på Harrys med nio av mina kära brudar som jag gillar så himla mycket. Blev en ceasarsallad för min del, den är ju så underbart god. Därefter förflyttade vi oss till hamnen. Köpte lite glass och satte oss i solen en stund. Eller liten glass kan jag inte påstå att jag köpte. En tivolivåffla på hamncafét bara för att de kändes som sista chansen såhär sista dagen på lovet. Bestod ljuvligt av pistage, delicatobollsglass & lakris, och så mjukglass på det. Känner den fortfarande i magen kan jag lova! Har efter det varit på Actic för ett litet träningspass och sedan här hemma har jag duschat och fixat lite. Massor med nya block och skolgrejer som måste tas fram! 
Nu väntar sängen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0