14 december

Morgonen var inte den bästa då allt blev rätt stressigt. Strömmen gick mitt under frukostlagningen, som tur var så va gröten nästan klar. Blev ju lite mysigt med tända ljus och därefter kom ju strömmen tillbaka igen som tur var. Pappa var snäll och skjutsade mig till skolan så jag skulle hinna till provet och slippa gå i 20 minusgrader.
Provet varade i fyra timmar och blev lite stressigt däremellan med bara en paus på 10 min. Var rätt slut i huvudet efteråt men känns ändå himla bra. Nöjd över min insatts och bara två uppgifter där hjärnan stod lite för still, håller tummarna! Lite tråkigt att man måste vänta ända tills januari för att se hur det gick.
Nu ska jag slå in den sista julklappen och sedan åka till mormor för att fira jul. Äta julmat & spela julklappsspelet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0