Jullov

Välkomnade jullovet idag. Hade endast ett prov under skolans sista dag. Kanske inte det bästa avslutet, kämpa in i det sista. Missar ju dock morgondagen som nog förhoppningsvis skulle bjuda på något roligare. Drar ju som sagt iväg till varmare och tydligen regnigare ställen! 
På tal om provet så gick det nog hyffsat med tanke på att jag spenderade mestadels av tisdagen med mina brudar istället. Träffade först Natalie och sedan blev vi & Irini bjudna på pizza hos Lisa! Somnade glatt den kvällen eftersom jag har sånna awesome-vänner. Även idag som började med ett dåligt humör, blev en toppenkväll då lite brudar kom hit. Soffan fylldes av ett par knäppisar. Var även borta en snabbis hos Natalie som gått och sjukat ner sig, kunde helt enkelt inte åka utan en sista kram.
Man känner sig sådär extra lyckligt lottat ibland helt enkelt. Och mina vänner är bäst, säger det nog allt för sällan. Men de är alla helt otroligt underbara på sitt egna lilla vis! 
 
Allt är iallafall fixat till resan nu och det pirrar lite i magen. Känner att jag knappt kommer lyckas sova någonting inatt men det gör nog inte så mycket. Har ju gått om tid i morgon på bilturen till Arlanda och den 13 timmars flygtid. Aldrig flygit så pass långt och aldrig besökt Asien så det ska bli så himla roligt! Trotts att vädret tydligen inte ska bli det bästa så har man ju alltid minnen för livet. Jag håller ändå tummarna på att bli brun såklart! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0