MASKINEN

 
 
 
 
Yeeeey! Helt grymma var dom allt. Bilderna är ju inte de bästa direkt med tanke på att min kamera på mobilen tar en aning suddiga bilder efter att jag tappa den i backen. 
Började lördagskvällen med att träffa Natalie & Ida hos Irini. Vi hade en fullproppad bussresa till hultsfred och sedan en iskall väg till metropol. Mina fötter frös ärligt talat ihjäl och jag hade fortfarande ont när jag vaknade i morse. Hade trotts det en underbar timma då Maskinen stod på scenen. Perfekta platser, grymt sällskap och en galet bra kväll helt enkelt! Är dock lite blåslagen idag efter allt knuffande som man fick stå ut med, men vad gör väl det. Pappa var även snäll och hämtade oss brudar sedan när allt var slut, sov rätt fint nästan hela vägen hem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0