14 februari

min dag började härligt med att mamma vissade lite kärlek med hjälp av en chokladask & biobiljett!
därefter gick det väl lite utför på morgonkvisten men det gör det ju varje dag känns det som, alltid lika stressad. skolan bestod sedan av långfärdskidor, kortspel, tripp till willys och såklart en hel del lektioner. vid 4 blev jag iallafall fri och drog direkt till actic. körde ett konditionspass och var väl därifrån vid klockan 6. därefter har jag ätit, planerat min packning med mamma och myst i badet. anledningen till att jag inte packat än är för att vi kom på att väskan är för liten. så mamma köper troligtvis en större i morgon som kommer vänta på mig när jag kommer hem!

sitter också på min lilla data för tillfället så någon bild blir det inte. hade tänkt att fixa med lite skolarbeten så jag har allt på samma ställe, kan ju vara en fördel. men nu är jag helt slut, så ska sova direkt. imorgon är sista dagen i skolan på ett tag, ska bli så härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0