26 februari

kort efter förra inlägget så ringde natalie. hade precis satt mig ner för att plugga, men blev ist att dra ut på en promenad med henne i solskenet! himla mysigt och blev mycket snack. har inte sett bruttan på flera veckor så va himla trevligt och saknat min lilla gullunge något enormt!
väl hemma igen så drog plugget igång. fick det viktigaste gjort och är mycket stolt över natalie som inte somnade idag!? vi berömde oss med en go glass och myste framför filmen mr and mrs smith. nu har hon dragit hem och jag fixat mig för natten. imorgon är det skola igen och inte direkt det roligaste, men hoppas alla haft ett trevligt lov, godnatt!

Kommentarer
Postat av: natalie

omg smygis märkte inte att du tog kort. Jag måste verkligen varit inne i mitt pluggande idag ;)

2012-02-27 @ 00:33:09
URL: http://natalierooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0