packning check!

nu är jag taggad till max, men också himla trött! ska väl snart lägga mig i sådär två timmar innan jag måste upp igen och sätta mig i bilen. bakre mittenplatsen blir ju min då eftersom bilen blir fullproppad, jättekul!
hela min dag har varit lite stressad. tränade en stund efter skolan och klockan blev väl över 7 innan jag började packa. och det är väl det som kvällen bestod av. fick också jätteont i huvudet förut så jag var tvungen att vila en stund, fy.
nu är iaf bilen fylld med väskor och känns som man verkligen är påväg nu! det bästa blir nog att slippa snön haha, höll på att dö förut när jag skulle gå omkring i yrvädret med en 100kg tung väska..
limegrön väska blev det, eftersom de var den ända som fanns kvar. men den syns ju iaf! där har ni min snygga kvällsoutfit med!
VI ÄR PÅ GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0