Mot Egypten!

Sitter nu på Norrköpings flygplats, så resan hittills har inte varit överdriven lång. Fast bilresan var obekväm. Satt som en pinne hela vägen där i mitten och försökte sova, man kan ju tro att man borde lärt sig sånt efter de tråkiga lektionerna i skolan för då är det ju inget större problem! Har nu bara sovit 2 timmar under natten så hoppas väl kunna få lite sömn på planet. Ska iaf bli enormt skönt att komma i väg en vecka, bara ta det lungt och ha det skönt! Ni får ha det bra där hemma i kylan också!
Är nu inne och väntar på att få ombord på planet som lyfter vid 7. Har gått igenom kontroller och det pep tillohmed om mig så dom fick visitera mig, kan dock inte begripa vad det var som pep!
Nu ska vi spela lite kort tror jag i väntan om vi nu hinner, och sedan upp i luften! Detta är det sista ni hör av mig på en vecka. Kommer vara helt isolerad ifrån omvärlden men kan inget annat än tycka det ska bli skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0