veckans gottigheter

denna gottigdag blev det först att käka lite hos pappa med familjen, sedan så kom malin hem till mig och vi drog oss till högö. fick med oss hem lite mumsigt och gjorde oss lite bananasplitt eller något liknande, med banan, glass, maränger & chokladsås!
vi började se filmen footlose och när vi lagom ätit upp det mumsiga så kom även amar och gjorde oss lite sällskap. även om han inte riktigt gillade filmvalet så tyckte faktiskt både jag och malin att den var bra. kollade sedan också en hel del gamla bilder innan han nyss drog sig hemåt. så nu ska jag och malin sova sött tillsammans, imorgon äre träning och sedan fir av min morfar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0