feel my heat!

blev allt förutom en lungn kväll. efter träningspasset med styrka och lite springning på actic så drog jag hem och käkade gott innan jag igen drog iväg på spinning med natalie & josefina på träningsvärket. så jag är rätt slut nu ändå, fast jag mår betydligt mycket bättre än när jag vaknade då jag hade ont i både knät och magmusklerna. tänk va bra lite träning kan göra!
nu börjar min "lugna kväll" då jag ska duscha av mig och lägga mig i badet någon timma innan jag sedan kryper ner i sängen och sover. har ändå lite sovmorgon i morgon och börjar vid halv 10, fast att första lektionen är idrott tar i princip bort hela mitt happyface.
träningsbilder sedan i sommeras, längtar tills man kan dra ut i värmen och träna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0