My love is back!

kvällen blev till att välkomna irini hem med massa brudar, fruktsallad, glass, varma hallon & chokladsås. snackades som vanligt en hel del om både vad som hänt här hemma och i härliga grekland! även om jag älskar att se dig så glad som när du är där nere irini, så är det jävligt underbart att du är tillbaka!
vi drog oss sedan vidare (+emma) till hampus där lite grabbar var och spenderade resten av kvällen där, nu är malin och jag här hos mig och ska sova. imorgon blire upp att träna trotts min träningsvärk i magen.

Kommentarer
Postat av: natalie

asså ovanligt att jag lyckas komma med på dom flesta bilderna...

2012-01-08 @ 18:27:45
URL: http://natalierooth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0