twentyfour

hemma en snabbis innan jag drar iväg till actic någon timma. hittade en snygg och bra jacka på stan som mamma köpte till mig. ska ha den i sälen tänkte jag med någon flis under och hoppas kunna använda den flitigt annars också! köpte den i den nya affären i citygallerian, tror den heter twentyfour som märket på jackan. finns väldigt mycket fina jackor därinne och hade svårt att välja, men den här skulle tydligen va den bästa av dom jag tyckte om så den blev det! köpte också lite bättre vantar och mössa på intersport tills resan.
och vad gäller passet så blev jag jätteful, men vem blir bra på det? ser helt kriminell och arg ut..
twentyfour, 1400kr
tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0