2011

BÖRJAN PÅ ÅRET

började året med att hänga med grabbar, spendera mycket tid med systrarna nyström och komma mycket närmare vissa personer som tex lisa. fick också den älskade kameran
olle & ludvig hängde jag en del med och också mycket annat folk, hade härliga häng med tess och tränade en hel del
åkte till kisa med skolan och min moped blev snodd. kom dock tillbaks igen men blev tusen gånger gladare igen när jag drog till sälen med sköna tjejor


VÅREN


årets första dopp med tess den 25 april
pad thai blev stammis stället med kyckling och nudlar, klassen hade rediga vår-feelings. natalie och jag var taggade som aldrig förr & pressade redan nu i solen!
SOMMAREN


sista natten med gänget och stockholmsresan med klassen blev avslutning på skolan och ludde tiden. gryma människor!
nöjd med både betyg & bränna!
mysiga glasshäng & hade mig en moppetur till godishuset med natalie
hängde med brudar på korpa & tabbe, mycket tid på uteserveringar med linn, och fick min älskade mobil
mysiga nattbad, knäppa husvagnshäng & tacokäk!
festligheter, sköna människor (+ en random tysk?)
och de grymmaste brudarna, dock inte alla med här men dom gjorde min sommar toppen!
HÖST

började gymnasiet, på naturvetenskapsprogramet och det blev plugget som tog över, men fick till mysiga stunder
gick från trevliga middagar på blandannat morella till lite mer fartfyllda place, även om det inte gick helt som planerat ibland!
hängde med gamla favoriter och lärde känna nytt folk. spenderade mycket tid med mallan ett tag där med!
SLUTET PÅ ÅRET





har spenderat sista tiden mest med min familj och vänner, och jag spår att 2012 kommer bli kanon! med alla er kan det ju inte bli annat än awesome, och det blir ju som man gör det helt enkelt
2011 har iaf en bunt minnen man sent kommer glömma och mycket knäppt har hänt som man troligtvis kommer skratta över i flera år. men jag kan inget annat än välkomna 2012, och det med glädje!
ska också lära mig under året att använda min hjärna lite mer kan man ju säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0