I brist på annat

hemma igen efter besöket hos mammas jobbarkompis carro, blev längre än vad jag trodde men gör inget under dessa dagar då det är brist på annat. vi blev bjudna på god mat och hade oss härliga diskusioner. nu ska jag fördriva lite tid framför datorn innan jag ska sova och orka kliva upp tidigt i morgon!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jo en hel del antar jag, men inget såntdär som lagt sig på minnet som man bara måste pröva
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej. Jag hade inga...
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, och tack till det!
5. Vilka länder besökte du? Bara Sverige.
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Mer resor, äventyr, spänning!
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Är inte den bästa på detaljer men finns väl åtminstone några jag minns väl, dock inte något jag delar med mig
8. Vad var din största framgång 2011? Blev väl lite mer social och snällare om man kan säga så, drog ner på åsikter och lät fler personer komma in,
9. Största misstaget? Inte möjligt att jag kan nämna ett. ibland kunde man ju bara ta och skriva idiot i pannan på mig med en gång
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? En gång sjuk bara, fast småskadad blev jag hela tiden på mina äventyr
11. Bästa köpet? Helt klart min Iphone, lätt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadu humöret var oftast på topp. klarade saker som jag inte tidigare skulle klara så lätt och träffade nya underbara personer
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Det finns många! men mycket svenskt faktiskt som jag annars brukar hata.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? mycket fram och tillbaka, men kunde nog se det dåliga på ett annat och bättre sätt en innan.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat min pappa oftare
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt min tid på onödiga saker helt enkelt
18. Hur tillbringde du julen? Hos min mormor & låtsas morfar tillsammans med min mamma & syster
19. Blev du kär i år? Skulle nog inte kalla det kärlek precis
20. Favoritprogram på TV? Kollar inte tve, men om man räknar serier som gått där så blire vampire diaries
21. Bästa boken du läste i år? Bara läst "aldrig fucka upp" så blir den
22. Största musikaliska upptäckten? Den där svenska musiken som spelats, kan inte direkt nämna en. annars har jag mest lyssnat på de gamla vanliga!
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? hade inte önskat mig någe speciellt så fick väl det jag ville ha.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej, önskade mig ju inget.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Natten till min dag firade jag med mina vänner, och själva dagen med min familj
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jadu! men var väl meningen att det inte skulle bli så antar jag
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Normal antar jag
29. Vad fick dig att må bra? mina underbara vänner!
30. De bästa nya människorna du träffade? Finns många härliga personer och dom förstår nog vilka dom är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0