Förbereder en picknick och annat gott

Vaknade till strålande sol idag. La mig på altanen och blev genast allderless för varm. Försökte få tag på någon härlig och morgonpigg människa som ville med ut och bada, men ingen verkar gå upp vid åtta som jag? Strax innan 11 var sedan jag & Emma på lysing, solade och snackade om allt möjligt, tog oss även ett dopp faktiskt. Lyckades även planera in en mysig picknick som ska äga rum ikväll och därför har jag nu bakat yttligare 3 blåbärspajer! Var även tvungen att dra förbi willys och köpa vaniljsås, sådär svettig oh fin efter att jag varit på vo och sprungit några kilometer. Men vem bryr sig. 
Nu inväntar jag de som är sugna på blåbär och ska sedan ut och sätta oss på en filt, blir nog även lite kubbspelande och annat kul. Hoppas kvällen bjuder på härligt väder. Ha det bra!
Litet spontant besök på willys i träningskläderna, finfint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0