Jag skulle kunna se det som den eviga leken

Sommarlovet rullar på, och det händer inte allt för mycket. De dagar som inte är planerade blir bara tråkigare och tråkigare. Vädret är fortfarande uselt och jag vill ha sol. Bli brunare än brunast och bada i havet med mina favoriter. Det är vad man drömmer om, men när man kollar ut så är moln allt man ser. Fick åtminstone min frukost i morgonsolen på altanen som ofta blir den ända solen man får på hela dagen. Utöver det så har jag varit på actic och kört ett styrkepass idag och sedan bara degat hemma. Lagat god lunch och tagit det lungt. Nu ska jag hitta någon rolig kamrat som vill göra min kväll bättre. 
 
Bild från vis som jag snodde av Emma. Snygga brudar vid min sida där! 
Påtal om visfestivalen så var det rätt hyffsat iår faktiskt. Inte några tråkiga incidenter som förra året åtminstone. Träffade både favoriterna sedan innan och lärde känna lite nytt folk med, trevligttrevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0