Mysig tältning

Kom hem från vildmarken redan klockan nio i morse. Vi kände oss alla lika äckliga och regnet va påväg samtidigt som vi alla bara ville bara hem, så vi plockade snabbt undan tälten och åt våran frulle innan vi packade upp allt på cyklarna och for hemåt. Tur att de inte var lika mycket packning som på dit vägen iaf! Annars så hade vi en trevlig kväll. Badade, grillade, mös vid brasan, snackade, skrattade, mumsade på jordgubbar doppade i smält choklad. Fick även sällskap av några boys en stund. Hade dock lite otur med vädret då de började regna mitt under tändningen av grillen, vi var nog nära på att ge upp tills vi efter säkert någon timma äntligen lyckades och fick i oss lite mat. 
Jag bara slappat här hemma tills nu och väntar på att actic ska öppna vid 4, därefter ska jag till mina kusiner som är i stan och käka lite. Va kvällen mer bjuder på vet jag inte, men ni får ha det så trevligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0