A marching band on a sunny day, two pretty eyes or a a pretty face

Dagen har spenderats på Lögarbergen med Irini som sällskap. Kom dit rätt tidigt och la oss med Gustav och Levi som sällskap. Solade i mängder, spelade volleyboll med ett häng och badade ett antal gånger! En helt underbar dag alltså. Runt fem tiden kom också mamma & syster med lite käk så vi hade oss en mysig middag tillsammans därute. Jag och irini satt sedan därute yttligare någon timma efter att alla dragit och snackade och pressade in i det sista. Kan ju säga att jag bränt sönder min röv under dagen också!
Snart ska jag ut i kvällssolen och ta mig en springtur med Mallan, sedan får vi se ifall kvällen bidrar till något speciellt eller om den bara avslutas fint med en myskväll.

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0