Den sol som gick ner, någon annanstans ger ett gryningsljus att förlita sig på.

Gör ett litet inlägg nu i väntan på att filmerna ska kopieras in på mitt usb. Sedan ska jag dra mig till Elin där några till brudar är. Vi ska spendera kvällen i Elins husvagn, skulle egentligen sova över som de andra men har lite att göra i morgon så tror jag cyklar hemåt redan ikväll. Men vi ska väl ha de mysigt där, kanske äta något gott, umgås lite och se en skräckis hade vi tänkt oss. Vädret ser ju dock fint ut för en gångs skull så kommer förmodligen ändra mig och vilja dra mig utåt ikväll. Men har haft ont i huvudet hela dagen så kanske bäst jag tar de lungt ikväll med!
Annars idag så har jag inte gjort mycket. Förutom att jag träffade Natalie en snabbis & var hos mormor för jag lovat att hjälpa henne lite. Igår var även en slappdag den med fast att Elin fick ut mig i regnet en stund, sprang hemåt ganska snabbt igen men hann iaf med att hoppa i några vattenpölar innan jag hamnade tryggt i min säng igen! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0