Intersport sommaroutlet

Jag och mamma besökte intersports sommaroutlet i morse med bra resultat! Hade egentligen planer på att få med mig ett par nya Easy tones hem men de fanns såklart inte i min storlek. De jag har nu är helt slut kan jag lova men jag älskar dom för mycket för att kunna göra mig av med dom.
Hittade istället en svart flis, röd sprotbh, två träningslinnen och en vit Adidas jacka med lite snyggt tryck på. gick även lite smart att vända den ut&in och få den helt mönstrad, super snyggt.
Gör träningen en aning roligare när man har lite snygga och bra kläder! Ett tips är att titta förbi därnere innan allt tar slut, allt detta gick knappt på tusen spänn så man kan allt hitta lite nödvändigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0