It's too cold outside for angels to fly

Lyckades sova lite längre idag för en gångs skull och vaknade vid 10. Hade glömt att dra upp persiennerna för fönsterna som kanske gjode det lättare att sova. Igår hade jag filmmys här hemma på kvällen med Josefina & Elin, kollade super 8 och käkade morötter & dipp. 
Klockan är redan 4 och jag har inte gjort någonting idag känns det som. Började dagen med att mysa upp mig framför Lejonkungen och kände mig genast sådär liten igen. Minns hur mycket jag grät när pappan dog när jag var liten och måste fortfarande erkänna att det är en härlig barnfilm! Har faktiskt varit på Actic en stund med och ätit en god sen lunch med mamma här hemma. Nu ska jag hoppa ner i badkaret och ta mig ett bad, ligga där en stund med en bok i handen och kanske sedan somna en blund till favolåten. Finns inte mycket att se fram emot en regnig dag som denna men hoppas ni lyckas bättre än jag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0