I've got a plan, I've got an atlas in my hands

Haft en trevlig dag i solen. Sommarkänslan stiger och jag älskar det! Blåste dock för mycket för att planerna om löga med brudarna skulle gå i uppfyllelse, så jag chillade med Gustav och Levi istället. Stekte i stan där de va lä & käka goda frukter och glass! Vi drog senare för ett bad på lysing innan vi drog hemåt vid 4. Pressa då yttligare någon timma på altanen innan jag åt middag.
Sedan dess var jag spelat volleyboll med några brudar och massa grabbar på löga och även tagit mig ett kvälllsdopp! Nu ska jag mysa ner mig framför en film, vilken de blir har jag inte riktigt kommit fram till men hoppas jag väljer rätt, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0