Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar

Tjenare. Har idag strosat omkring i en härlig långkjol och vädret har växlat från solsken till regn. Efter skolan så mötte jag upp Tess på willys, handlade lite småsaker och drog hem till mig. Hade det himla trevligt och roligt medans vi pyssla lite och hade det allmänt bra helt enkelt! Drog senare till Conor och träffade Eric & Claes. Snackade och chillade där en stund innan vi drog oss vidare till Tess. Grabbarna ville basta, så de gjorde det. Både jag och Tess skippade det eftersom vi helt enkelt inte orkade duscha hehe;) åt lite kex & ost istället som va trevligt det med!
Satt mig sedan på cykeln vidare för att träffa Irini, Elin & Samer bland annat, blev även en hel del annat trevligt folk som fick avsluta kvällen. Eller kan ju inte precis glömma min cykeltur hem i världens blötaste regn. Var ju också tvungen att gratulera min kära grek Irini på hennes födelsedag som nu har börjat, och jag hoppas den blir toppen för henne♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0