Sista skoldagen, skööönt

Börjar bli lite lack nu när mitt internet inte vill samarbeta med mig.. Funkade varken igår eller idag, vi vet vart felet ligger men har inte orkat fixa det än bara haha.
Man får lite mer gjort nu när inget plugg hindrar en! Dock så har vi haft vanliga lektioner hela vecka i skolan.. och känns som vi nästan är den ända klassen. Verkar som att alla var ute och roar sig med sina klasser medan vi satt i en död skola till 4! Nej men nu ska det bli skönt med lov, och imorgon är ju redan skolavslutningen här. Ettan är ju kanske inget märkvärdigt att sluta men det är åtminstone otroligt skönt!
Kan ju berätta att i torsdags så var jag på stan efter skolan med mamma & Anna, leta efter lite nödvändiga saker och fan en del av det. Därefter kollade jag ellenkeys spex, hängde med Natalie, Levi & Gustav och vi utklassa killarna på kortspel bland annat!
Idag har jag umgåtts med Natalie efter en lång skoldag, kollade på när hon packade inför turkietresan och sedan gick vi ut i solen. Hon skulle iväg senare så jag drog en mindre springtur på vo innan jag nu duschat och ska nu fixa mina naglar lite innan jag somnar. Imorgon är det sommarlov!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0