Where do you go when you're lonely?

Igår så regnade det stort sett hela dagen men mitt humör var ändå på topp! Hade en bra skoldag med endast två lektioner som även gav goda nyheter. Sedan vid 11 så gick jag till stan och träffade pappa på Thai hoa. Åt underbart god buffe som man inte annat kan än älska. Gick där ifrån väldigt mätt och belåten!
Tog ett styrketräningspass på Actic på vägen hem och sedan så gjorde jag inget annat än att bara var hemma hela kvällen. Men jag klagar verkligen inte över det. Jag och Anna bakade den godaste choklad kladdkaka som jag någonsin ätit och kollade två rätt bra filmer. Friends with kids & The next tree days.


jappjapp, den lyckades vi bra med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0