20 mars

Dagen har bestått av en jobbig tisdags-skoldag som det faktiskt tillochmed va lite förbättringar på. Därefter var jag på Actic och sprang några kilometer, min kropp klarade inte mer eftersom jag va tvungen att leva på äpplen i skolan. Det går inte ihop med träning helt enkelt! Cykla hem och min syster hade lagat go lax eftersom mamma är på kurs och vi får klara oss ensamma.
Sedan dess har jag bara pluggat biologi, och förhoppningsvis sitter lite mer nu men har fortfarande en väg att gå! Nu måste jag ner till soffan, syrran och hennes kompis har fixat lite fruktsallad som jag allt är värd tusen gånger om nu!
lite roligt att mitt rum är fullt med kaffekoppar med, vet inte hur mycket jag dricker, men de är ju så himla gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0